کجایی رویا؟

کجایی رویا؟

 

 


 

 

کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟

 

 

 

بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو ؟

 

 

 

و بازم بشناسی مرا از من به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که

 

 

 

چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد و مونا
ساعت8:41---10 مرداد 1393
روزانــه هزاران انســان به دنیــا می آینـــد .

امــا

نسل " انســانیت " در حال انقــراض است.
آپم*****


Mistress
ساعت8:50---9 مرداد 1393
سلام, خوبی؟ منو نمیدونم یادته یا نه, تو چت روم…!عسل چت؟!! وبلاگت قشنگه, گفته بودی لینک کنیم ولی من فکر نکنم خوب باشه که وبلاگ من اینجا باشه ادرسش, باشه یه وبلاگ خوب با مضمون خوب که زدم بعد.

محمد و مونا
ساعت14:45---7 مرداد 1393
قشنگ بود مثل همیشه عیدت مبارک اگر روزه هم گرفتی قبول باشه

لاور
ساعت14:10---31 تير 1393
سلام دادا من تبادل لینک خودکار گذاشتم بیا اونجا تبادل لینک کن منم تایدت میکنم

alireza
ساعت13:52---30 تير 1393
سلام وبلاگتون عالی بود ازش خیلی خوشم اومد عزیزم. اگه با تبادل لینگ موافق بودید منو لینگ کنید بهم خبر بدید منم شمارو لینگ کنم ممنون دوست عزیزم موفق باشی

رها
ساعت3:06---23 تير 1393
عشق مثل پرواز است بالا رفتنش جسارت می خواهد بالا ماندنش لیاقت !!

محمد و مونا
ساعت4:49---21 تير 1393


خدایا می خواهم اعتراف کنم

دیگر نمی توانم

خسته ام من امانت دار خوبی نیستم

مرا از من بگیر

مال خودت

من نمی توانم نگهش دارم ...


محمد و مونا
ساعت0:33---17 تير 1393
این قافله عمر عجب میگذرد . . .

مهسا
ساعت21:34---16 تير 1393
یه قانونی هست که میگه:


وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت


بدی...


اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی...


به همین راحتی...!


مهسا
ساعت21:29---16 تير 1393
ایــــــــن روزهــــا . . .

مــــــــن خـــــــــدای سکوتـــــــــــ شده ام

خفقــــــــان گـــــرفته ام تـا . . .

آرامــــــــش اهالـــــــــی ِ دنــیا خــــــــــط خطــــــــی نشـــود


گلنوش
ساعت15:59---16 تير 1393
سلام لینکت کردم وبت عالییییییییییییه

مهسا
ساعت14:59---16 تير 1393
كـآش گآهـــي مـَــرد بـودمـ

مي شُد تنهاييــم رو به خيابان بيآورم

و نـِگرانِ نگاههاي مردُم نباشــم


كآش گآهــي مـَرد بـودم

مي شُد شاديم را بـه

كــوچه ها بريزَم و با صــداي بُلنـدبخندم


محمد
ساعت5:36---16 تير 1393
وبت عالیه بهتر هم میتونه بشه
بهت تبریک میگم


آقاسینا
ساعت4:19---16 تير 1393
شمالینک شدید منوبا عنوان" ღ♥ღ...ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد...ღ♥ღ "وآدرسم لینک کن ممنون

خداحافظ


fatemeh
ساعت4:15---16 تير 1393
عالی بود . لینکی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 تير 1398برچسب:,

] [ 1:43 ] [ حامد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه